-
Úvod
-
/ Blog
Blog
Stránky: ‹ 1 2 3 ›
Vytváření atraktivních dárkových karet určených k propagaci vaší značky je skvělý komerční tah. Chcete-li však podpořit prodej a také věrnost značce, musíte vědět, jak vytvořit design dárkové karty, který bude vaši organizaci co nejlépe propagovat!
Pokračování článku
Scéna postpandemických akcí a událostí vypadá živě a akčně. Lidé všech věkových kategorií využívají možnost navštěvovat festivaly, řemeslné trhy, výstavy a místní slavnosti. Všude vznikají festivaly jídla a hudební akce pod širým nebem. Navíc trh obchodních konferencí začíná lákat osoby s rozhodovací pravomocí, ale i běžné zaměstnance zpět k osobní účasti.
Pokračování článku
Každý ví, jak důležitá jsou tato dvě malá slova – děkuji, prosím! Všichni dostaneme vzpruhu, když si někdo udělá čas a řekne je. Existuje spousta způsobů jak poděkovat zákazníkům.
Pokračování článku
Paytech, neboli platební technologie, zahrnuje různé metody a způsoby platby nebo transakce dostupné spotřebiteli při nákupu. Jste připraveni na platební karty?
Pokračování článku
Zákaznická karta, se kterou se dá opravdu ušetřit dost peněz při nákupech v Tesco.
Pokračování článku
Velmi zajímavá zákaznická karta, kterou lze i zaplatit nákup v obchodech Globus.
Pokračování článku
Zákaznická karta řetězce BILLA patří mezi nejznámější. Získat ji je snadné a nabízí spousty výhod.
Pokračování článku
Se zákaznickou kartou české pošty můžete využívat zajímavé slevy, ušetříte čas s vyplňováním podacích lístků a spousty dalšího.
Pokračování článku
Plastové karty s potiskem slouží jak výrobcům, tak obchodníkům a v neposlední řadě koncovým zákazníkům. Jak bude karta, kterou vydáte zákazníkovi vypadat, si zvolíte sami. Zaměřme se na potisk dle toho, k jakému účelu slouží a na koho má cílit.
Pokračování článku
Výroba plastových karet není zdaleka zaměřena pouze na zákaznické karty, může se jednat i o karty platební a identifikační. Ty jsou opatřeny buďto čipem, magnetickým páskem (proužkem) nebo čárovým kódem a spektrum využitelnosti je obrovské.
Pokračování článku
Firemní plastové karty nabízí různé způsoby využití, identifikují své zaměstnance nebo mohou například přicházet s výhodami pro její zákazníky. Pojďme se s takovými kartami seznámit trochu blíže.
Pokračování článku
Plastové karty mohou být opatřeny různými potisky, které představují grafické prvky, ale také třeba speciální povrchové úpravy. Jak probíhá potisk plastových karet a jaké formy karet mohou takovými metodami vznikat? Více se dozvíte, pokud budete pokračovat ve čtení.
Pokračování článku
Moderní plastové karty se dokonale hodí k reklamním účelům. Na jejich povrch si můžete nechat vytisknout v podstatě cokoliv, ideálně pak firemní logo, případně grafické ztvárnění vašeho podnikatelského záměru. Dají se ovšem aplikovat také jednorázově, kdy se zaměřují pouze na určitou časově omezenou akci. Luxus takové karty lze podpořit metalickou úpravou povrchu a podobnými inovativními prvky.
Pokračování článku
Kreditní karta a debetní karta jsou dva různé typy platebních karet, které se zásadně liší v tom, jakým způsobem nakládají s financemi držitele karty.
Pokračování článku
Plastové kartičky se vyrábí za různými účely a jedním z nich je nesporně také podpora prodeje a obchodní činnosti, jinak řečeno, získání věrnosti zákazníků.
Pokračování článku
Asi už jste také nějakou dostali, možná jich máte podobně jako spousta dalších, méně pořádných jedinců po celém světě, plnou tašku či peněženku. Ano, mluví se zde o reklamních kartičkách. Ty bývají nejčastěji vyrobené z papíru, ty dražší a pochopitelně také většinou významnější, jsou z plastu. Plastové reklamní kartičky umožní mnohem delší trvanlivost a také jsou odolné proti ohýbání a trhání. Této pevnější karty si budete přece jen více vážit a rádi si ji ve své peněžence ponecháte, zvláště pokud bude ještě pěkně designována.
Pokračování článku
Plastové karty slouží také k identifikaci osob a dalo by se říct, že velmi usnadňují jejich přístup kamkoliv a k jakýmkoliv zařízením. Tyto karty se nazývají souhrnně identifikační a může je vlastnit kupříkladu zaměstnanec určité společnosti, zde hovoříme o vnitropodnikových kartách, anebo jsou určené pro běžné denní využití, například v bance nebo dokonce v některých obchodech. Typickým příkladem je identifikační karta do nákupního řetězce makro, kterou při vstupu přikládáte k čtecímu zařízení a až po ověření jste vpuštěni do ráje „šopoholiků“.
Pokračování článku
Po nedávném zápase mezi Spartou Praha a Baníkem Ostrava se znovu rozhořela debata o zavedení přísnějších pravidel a účinnějších bezpečnostních opatření proti fotbalovým výtržníkům.
Pokračování článku
Chcete získat nové zákazníky nebo odměnit věrnost těch současných? Máte za cíl vybudovat silné a stabilní vztahy s Vašimi obchodními partnery? Víte, jak chytře propagovat Vaše výrobky? Věrnostní programy jsou odpovědí na všechny tyto otázky.
Pokračování článku
Zatímco v Evropě, Asii a Latinské Americe se plastové čipové karty používají jako běžný způsob platby již řadu let, ve Spojených Státech si tyto “chytré karty” musí své místo teprve vydobýt.
Pokračování článku
Stránky: ‹ 1 2 3 ›