Je vaše firma připravena na bezkontaktní platby (paytech)?

Způsob, jakým lidé nakupují, a způsob, jakým zákazníci platí za zboží, se vyvíjí. Statistiky ukazují, že dnes se už více transakcí provádí platební kartou než papírovými penězi, a hnací silou tohoto posunu je technologie.

Tento vývoj znamená, že maloobchodníci a majitelé malých podniků dostávají novou otázku: „Jste připraveni na bezkontaktní platby (platební technologie – paytech)?“

Běžně například podniky nabízejí hotovostní platby a platby platební kartou prostřednictvím terminálu čipových karet, ale stále častěji při návštěvě pokladny nebo platebního místa uvidíte různé ikony nabízející alternativní způsoby platby – bezkontaktní, telefonem a dokonce nositelným zařízením (oblečení nebo doplňky s bezkontaktními platebními funkcemi).

Mnoho malých podniků a maloobchodníků pravděpodobně obdrželo od svého poskytovatele POS (pokladního místa) nabídku o rozšíření platebních možností a zdá se, že nyní je ten správný čas tyto možnosti prozkoumat – to je to, co současný zákazník hledá.

Dárkové a věrnostní karty

Kromě touhy platit s pomocí moderních technologií, spotřebitelé také hledají od maloobchodníků pobídky, jako jsou věrnostní a členské programy nebo dárkové karty.

I když se to může zdát pro některé nezávislé maloobchodníky příliš velký skok, programy na nabízení odměn nebo sběr věrnostních bodů jsou relativně jednoduché. Výrobce plastových karet, jako je Perfect Cards, může poskytnout vaší firmě různé možnosti ve výrobě plastových karet; plastové karty s čárovým kódem nebo magnetickou páskou či dárkové karty se stíracím polem. Tyto plastové karty jsou kompatibilní s většinou platebních terminálů nebo věrnostních programů.

mccafe karta
Nový rok, ideální čas na osvěžení vaší značky

Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.

Čtěte více »