Plastové kartičky pro vaše zákazníky

Plastové kartičky se vyrábí za různými účely a jedním z nich je nesporně také podpora prodeje a obchodní činnosti, jinak řečeno, získání věrnosti zákazníků. Pokud jste i vy majiteli nějakého toho obchodu, možná jste již také přemýšleli o zavedení zákaznických karet. K čemu slouží a jaké výhody s nimi může zákazník či klient, ale hlavně majitel obchodu získat?

dr max karta vyhod perfect cards opava
karta zákaznických výhod

Funkce zákaznických karet

Zákaznické karty vyrobené z plastu vám především vydrží mnohem déle, než je tomu například u papírových vizitek. Těch se většinou spotřebuje mnohem více a ani nemají takový stylový design. Plastová karta je pro zákazníka mnohem lákavější a velmi rád si ji zasune do své peněženky. Její funkcí je tedy především věrnostní program, na jehož základě zákazník čerpá určité výhody, slevové akce nebo si může pořídit některé produkty zcela zdarma. To je však spíše výjimka.

Zákaznické karty se ovšem netýkají jen produktů, ale také služeb. Velmi oblíbené jsou v poslední době různé členské karty do klubů, na jejichž základě máte jednoduše volný vstup, nebo opět získáte určité slevy na vstupném.

Rozdělení zákaznických karet

Karty pro zákazníky si můžeme také rozdělit na dárkové, věrnostní a bonusové. Jak naznačují názvy, tyto karty se liší především ve formě výhody, kterou s nimi získáte, ale mají společnou jednu věc, jsou lákadlem pro zákazníka, lépe řečeno pro mnohem větší počet zákazníků. I proto se nejvíce prosazují karty věrnostní.

Jak získat zákaznickou kartu?

Pokud se často pohybujete v různých obchodech, rádi nakupujete, nebo jste prostě k častým nákupům nuceni, můžete zákaznickou kartu obdržet poměrně snadno. Většinou stačí jen zajít do dané prodejny, nebo kontaktovat podporu na internetu, a ihned obdržíte zcela zdarma kartu zákaznických výhod.

Design zákaznických karet

Zákaznické karty, které jsou vyrobené z plastu, kladou také mnohem větší důraz na designovou kvalitu. Je to proto, že vydrží mnohem déle, nejsou rozhodně na jednou použití a dá se očekávat, že budou vaši peněženku či tašku na doklady zdobit docela dlouho.

Plastové karty a jejich nejčastější provedení pro podnikání

Obchodníci, kteří si stojí za svými výrobky, či službami, dávají do svého podnikání všechno, protože ví, že to co nabízí svým zákazníkům, je dobré, kvalitní, krásné, potřebné, chutné apod. Neméně jistě by si měli stát také za marketingovým nástrojem, zvaným „plastová karta“ a opravdu smysluplně na ní využít každé místo.

Čtěte více »