Snadná identifikace s identifikační kartou

Plastové karty slouží také k identifikaci osob a dalo by se říct, že velmi usnadňují jejich přístup kamkoliv a k jakýmkoliv zařízením. Tyto karty se nazývají souhrnně identifikační a může je vlastnit kupříkladu zaměstnanec určité společnosti, zde hovoříme o vnitropodnikových kartách, anebo jsou určené pro běžné denní využití, například v bance nebo dokonce v některých obchodech. Typickým příkladem je identifikační karta do nákupního řetězce makro, kterou při vstupu přikládáte k čtecímu zařízení a až po ověření jste vpuštěni do ráje „šopoholiků“.

V čem spočívají největší výhody identifikačních karet?

Výhodou plastových identifikačních karet je poměrně rychlá výroba na míru, kartička dosahuje vysoké odolnosti proti ohýbání, zlomení a také dokáže odolávat vlhkosti a většímu množství vody. Ať už si zvolíte čárové kódy nebo čtecí čip, tato malá a skladná pomůcka bude vždycky „ready“.

Co také jistě oceníte je to, že data na tomto typu plastové karty jsou po jejich vytištění v podstatě nesmazatelná a nedají se měnit. Pokud byste se náhodou obávali padělání, což je nešvar, který se může objevit vždy, můžete být klidní, i zde je postaráno o maximální bezpečnost. Karty pro identifikaci osob se dají padělat jen velmi, velmi těžko, a vskutku se to nestává.

Kde všude lze využít plastové identifikační karty?

Identifikační karty si najdou v současné době využití v podstatě ve všech odvětvích lidského působení a práce, umožňují kupříkladu lepší přístup a komunikaci pacientů v nemocnicích, ale také usnadňují komfort nakupujícím v různých obchodech.

Další využití:

  • Bankovní sektor, finanční instituce
  • Úřady, veřejné instituce
  • Firmy, provozovny- určené pro zaměstnance, ale i pro klienty
  • Cestovní ruch
  • Knihovny, studovny, univerzity
Výhody plastových karet jako vstupenek na akce

Scéna postpandemických akcí a událostí vypadá živě a akčně. Lidé všech věkových kategorií využívají možnost navštěvovat festivaly, řemeslné trhy, výstavy a místní slavnosti. Všude vznikají festivaly jídla a hudební akce pod širým nebem. Navíc trh obchodních konferencí začíná lákat osoby s rozhodovací pravomocí, ale i běžné zaměstnance zpět k osobní účasti.

Čtěte více »
COOP karta – body, benefity, registrace, aktivace, ztráta

Zákaznická COOP Dobrá karta je součástí COOP věrnostního programu, který je dostupný v některých družstvech a jednotách COOP v celé České republice. Základní princip programu Dobrá karta se v zásadě neliší od konkurence a spočívá v tom, že jako zákazníci jste odměňováni body za vaše nákupy.

Čtěte více »
Design zákaznické karty

S příchodem nového roku přicházejí i obchodníkům nové nápady a možnosti, jak své produkty lépe prodat. Pokud jste navštívili tyto stránky, protože řešíte to, co jste v minulosti ještě nestihli a stále ještě nemáte pro vaše zákazníky zákaznické karty, tak jste tady rozhodně správně.

Čtěte více »