Výroba plastových karet a její možnosti podle využití

Při výrobě plastové karty je nejprve nutné určit velikost, tloušťku, designové provedení a samozřejmě podnětný a zároveň atraktivní grafický návrh. Potisk plastových karet je prováděn ve většině případů na celé archy a karty tak mohou být produkovány ve velkých počtech v poměrně krátkém čase. Následuje výsek na požadovaný tvar, kontrola, balení a finální dodávka zákazníkovi. Výroba plastových karet skýtá také různé přidané hodnoty.

Identifikační prvky na kartách

Výroba plastových karet není zdaleka zaměřena pouze na zákaznické karty, může se jednat i o platební karty identifikační karty. Ty jsou opatřeny buďto čipemmagnetickým páskem (proužkem) nebo čárovým kódem a spektrum využitelnosti je obrovské.

Různé tvary karet

Na zakázku si můžete nechat vyrobit karty různých tvarů a k jejich produkci je třeba použít speciální raznice vyrobené konkrétním projektům na míru. Do této kategorie rovněž spadají i malé plastové kartičky pro zavěšení na klíče – klíčenkové karty. Tyto varianty sice vyjdou o něco dráž, ale rozhodně přinesou požadovaný efekt. Odliší vás od konkurence, využívající většinou standardní tvar „kreditní“ karty.

green bag tag plastova zakaznicka vernostni karta s klicenkami perfect cards opava

Atraktivní povrchy karet

Zajímavý povrch učiní plastovou kartu mnohem přitažlivější. Oblíbené provedení u zákazníků jsou např. lesklý UV lak v kombinaci s matnou laminací působící velice efektivně.

Personalizace karet

Personalizace (personifikace) hraje při výrobě plastových karet velmi důležitý aspekt. Zejména z pohledu jednoznačné identifikace a zabezpečení můžete jen získat, a to díky takovým prvkům, jakými jsou:

  • Čárový kód
  • Magnetická páska s kódováním
  • Čip – vlastní originální výrobní číslo
  • Termoprint- umožňuje tisk různých identifikačních údajů
  • Embossing- vyražení znaků (reliéfní písmo)
  • Hologram – originální ochranná známka karty
  • Popisové pole – umožní dopsat dodatečné údaje
  • Stírací pole
Nový rok, ideální čas na osvěžení vaší značky

Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.

Čtěte více »