APLIKACE LIDL PLUS

Obchodní řetězec LIDL je výjimečný svým originálním sortimentem zboží, který mohou jeho zákazníci nakoupit výhodněji díky věrnostnímu programu Lidl Plus. Zákaznickou kartu v podobě plastové karty už ale nečekejte. Lidl jede ve směru moderních technologií a svým zákazníkům poskytuje pouze mobilní aplikaci Lidl Plus.
Registrovat se můžete jednoduše, hned po jejím stažení. V aplikaci také naleznete seznam Lidl prodejen a zároveň vám aplikace ověří dostupnost konkrétního zboží v prodejně, kde jste zvyklí nakupovat. Jelikož je Lidl zastoupen také v jiných zemích, můžete výhody věrnostního programu Lidl Plus využívat rovněž v zahraničí.

CO APLIKACE LIDL PLUS NABÍZÍ?
- Jednoduché načtení karty – U pokladny v aplikaci na hlavní obrazovce kliknete na modré tlačítko KARTA LIDL PLUS, kterým zobrazíte svou Lidl Plus digitální kartu s QR kódem. Ten přiložíte ke čtečce a máte hotovo.

- Kupóny – V této záložce najdete každý týden nové nabídky, které si můžete aktivovat.

- Účtenka – Tato záložka vám umožní prohlédnout si účet za nákup a případně ho stáhnout v pdf. Máte zde také přehled o tom, kolik jste při nákupu ušetřili.


- Setři losa – Za každý registrovaný nákup máte k dispozici elektronicky si setřít herní los a dostat šanci vyhrát překvapivé ceny.

- Lidl shop – Jako jeden z mála obchodních řetězců má Lidl svůj vlastní e-shop. Objednat si můžete i to, co v prodejně nenajdete.

Pokud byste si přeci jen s aplikací Lidl Plus a jejím používáním nevěděli rady, zde je videonávod ke zhlédnutí Jak jednoduše používat aplikaci Lidl Plus? (YouTube video)
UKÁZKA AKČNÍHO LIDL LETÁKU

Akční Lidl leták je platný vždy na 7 dnů nebo do vyprodání zásob.
OTEVÍRACÍ DOBA
Otevírací doba se může u každé prodejny lišit, ale nejčastější otevírací doba Lidl prodejen je:
Pondělí – Neděle 07:00 – 21:00
Aktuální otevírací doby jednotlivých Lidl prodejen jsou uvedeny zde.


Lidl je jedním z nejnavštěvovanějších obchodních řetězců u nás, také díky jedinečnosti nabídky s více než 2 400 druhů stálého sortimentu a akcím tematicky zaměřených na výrobky typické pro konkrétní země. Tento marketingový přístup je mezi obchodními řetězci opravdu ojedinělý a u zákazníků velmi oblíbený.
Obchodní model Lidlu se zaměřuje na diskontní prodej zboží denní potřeby v nejvyšší kvalitě a za nejlepší ceny. Zákazníci zde také naleznou rozmanitost výběru zboží jako produkty od regionálních výrobců a v neposlední řadě vlastních značek Lidlu, jako jsou Náš Kraj, Pikok Pure a Lupilu. A taktéž si přijdou na své lidé s různými dietními požadavky a intolerancemi (veganské a bezlepkové potraviny).