Plastové kartičky se vyrábí za různými účely a jedním z nich je nesporně také podpora prodeje a obchodní činnosti, jinak řečeno, získání věrnosti zákazníků. Pokud jste i vy majiteli nějakého toho obchodu, možná jste již také přemýšleli o zavedení zákaznických karet. K čemu slouží a jaké výhody s nimi může zákazník či klient, ale také majitel obchodu získat?
FUNKCE ZÁKAZNICKÝCH KARET
Zákaznické karty vyrobené z plastu vám především vydrží mnohem déle, než je tomu například u papírových vizitek. Těch se většinou spotřebuje mnohem více a ani nemají takový stylový design. Plastová karta je pro zákazníka mnohem lákavější a velmi rád si ji zasune do své peněženky. Její funkcí je tedy především věrnostní program, na jehož základě zákazník čerpá určité výhody, slevové akce nebo si může pořídit některé produkty zcela zdarma. To je však spíše výjimka.
Zákaznické plastové karty se ovšem netýkají jen produktů, ale také služeb. Velmi oblíbené jsou v poslední době různé členské karty do klubů, na jejichž základě máte jednoduše volný vstup, nebo opět získáte určité slevy na vstupném.
ROZDĚLENÍ KARET PRO ZÁKAZNÍKY
Karty pro zákazníky si můžeme také rozdělit, a to na dárkové, věrnostní a bonusové. Jak naznačují názvy, tyto karty se liší především ve formě výhody, kterou s nimi získáte, ale mají společnou jednu věc, jsou lákadlem pro zákazníka, lépe řečeno pro mnohem větší počet zákazníků. I proto se nejvíce prosazují plastové karty věrnostní.
JAK ZÍSKAT TAKOVÉ KARTY?
Pokud se pohybujete často v různých obchodech, rádi nakupujete, nebo jste prostě k častým nákupům nuceni, můžete zákaznickou kartu obdržet poměrně snadno. Většinou stačí jen zajít do dané prodejny, nebo kontaktovat podporu na internetu, a ihned obdržíte zcela zdarma kartu zákaznických výhod.
DESIGN ZÁKAZNICKÝCH KARET
Zákaznické karty, které jsou vyrobené z plastu, kladou také mnohem větší důraz na designovou kvalitu. Je to proto, že vydrží mnohem déle, nejsou rozhodně na jednou použití a dá se očekávat, že budou vaši peněženku či tašku na doklady zdobit docela dlouho.