Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.
PLASTOVÉ KARTY JAKO NÁSTROJ MARKETINGU
Ve společnosti Perfect Cards s.r.o. se specializujeme na výrobu plastových karet. Společnost byla založena před 27 lety a zaměřuje se na navrhování a výrobu vysoce kvalitních plastových karet pro naše vážené zákazníky za nízké ceny s krátkými dodacími lhůtami. Máme širokou škálu typů karet od karet velikosti kreditních karet, přívěsků na klíče a kombinací přívěsků na klíče a kreditních karet nebo případně můžeme vyrobit plastovou kartu prakticky jakéhokoli tvaru nebo velikosti, aby vyhovovala vašim specifickým požadavkům s různým použitím, jako jsou hodnotné a líbivé vizitky, věrnostní karty originálních tvarů nebo členské karty klubu či reklamní karty ve formě klíčů do nákupních vozíků.
V závislosti na vašich celkových marketingových cílech nemusí aktualizace vašeho tištěného propagačního materiálu stát příliš mnoho času ani peněz. Můžete začít malými změnami, jako jsou barevná témata a formáty, přepracování loga pro vizuální prvky a sdělení. Tyto malé změny určitě znovu posílí image vaší organizace a výhody, které z takového přepracování plynou, mohou být obrovské.
Plastové karty jsou součástí marketingu a spotřebitelé je používají každý den. Každé použití plastové karty je marketingovou příležitostí pro vydavatele karty. Například u plastových dárkových karet si možná nebudete myslet, že vám nějaké malé plastové karty pomohou vybudovat vaši značku, ale nemůžete být dál od pravdy. Dárkové poukazy nabízejí velmi nákladově efektivní způsob, jak udržet vaši firmu v popředí zájmu spotřebitelů. Jakmile si lidé koupí kartu, pokud je na kartě vaše logo, objeví se pokaždé, když otevřou peněženku nebo kabelku. Vzhledem k tomu, že jde o stovky nebo tisíce těchto karet, stojí vás možnost propagovat vaši značku pomocí plastových karet mnohem méně než reklama v novinách, billboardech nebo online.
ZAUJMĚTE ZÁKAZNÍKA
Nezapomeňte, že karty můžete také vystavit na svůj prodejní pult, takže je může zahlédnout každý zákazník, který nakoupí, ať už si nějakou koupí nebo ne. S ohledem na to je důležité, aby plastové karty byly navrženy pro jejich vyniknutí. Pokud vzhled karty podceníte, ziskem bude maximálně letmý pohled od potenciálních zákazníků a nic dalšího od toho nelze očekávat. Jestli na první pohled zákazníka na kartě nic nezaujme, jednoduše se jeho pozornost posune dál. Nezapomeňte do grafického návrhu zahrnout titulky a obrázky, které nejen přitahují pozornost, ale také poskytují rychlé a snadno použitelné informace.
Refresh stávající značky může také zlepšit důvěryhodnost vašeho podnikání. Vezměme si například vizitky. Vizitky odrážejí osobnost společnosti a zanechávají první dojem. Výměna vizitek je formou představení nás, našich produktů a služeb. Nejen, že vizitky předávají důležité osobní kontaktní informace, jako je jméno, adresu firmy, tel. číslo, e-mail, webové stránky a pod., ale často jsou také první představení celkové image firmy.
Logo společnosti je viditelně zobrazeno pro identitu značky. Použitá písma, barvy, textura a použitý materiál také vyjadřují zprávu o firmě, kterou karta představuje. Lze použít speciální tiskové techniky včetně metalických barev či metalických fólií, hologramu, který dodá dojem profesionality a nebo třeba parciálních laků ke zvýraznění efektu vašeho loga. Pokud doufáte, že oživíte svou značku, Nový rok je skvělý čas na přepracování vaší firemní identity. Začněte rok s novou image, která odráží kvalitu, hodnotu a nabídku, kterou zastupujete.