Plastové karty a jejich nejčastější provedení pro podnikání

Obchodníci, kteří si stojí za svými výrobky, či službami, většinou dávají ze sebe do svého podnikání všechno, protože ví, že to co nabízí svým zákazníkům, je dobré, kvalitní, krásné, potřebné, chutné apod. Neméně jistě by si měli stát také za marketingovým nástrojem, zvaným „plastová karta“ a opravdu smysluplně na ní využít každé místo.

plastove karty s carovym kodem perfect cards opava

Grafický návrh + čárový kód frčí nejvíc

Nejběžnějším a také nejlevnějším čtecím identifikačním prvkem, kterým je plastová karta opatřena, je čárový kód. V zásadě je to tak, že pokud již používáte ve vaší provozovně nějaký pokladní systém se čtecím zařízením (čtečka čárových kódů nebo čipová čtečka) je určitě vhodné využít tato zařízení také ke čtení plastových karet s čárovým kódem.

Nejčastější typy čárových kódů, které se na plastové karty tisknou, jsou EAN-13, EAN-8, a Code 128. U prvních dvou typů je možné použít pouze numerické znaky. Zadavatel výroby si může pro jednoduchost stanovit numerickou řadu sám a to od pozice 1 do pozice 7 (v případě EAN-8) a od pozice 1 do pozice 12 (v případě EAN-13), poslední číslo se generuje automaticky systémem při výrobě. U čárového kódu Code 128 je možné si celou řadu (interpretaci) stanovit dle vlastního uvážení. Může být buď náhodně generovaná, nebo po sobě jdoucí a téměř jakkoli dlouhá a dokonce je zde možné použít alfanumerickou řadu, včetně pomlček a mezer.

Grafický designér, který vytváří grafický návrh plastové karty, by měl pro čárový kód ponechat bílý nepotištěný prostor a to většinou na zadní straně karty. Bílý podklad je vždy lepší pro čitelnost čárového kódu čtečkou a zadní strana se používá z toho důvodu, že nenarušuje design přední strany, který by měl zákazníka na první pohled zaujmout, případně mu navodit i příjemný pocit. Cílem je vybrat takový design, na který se zákazník rozpomene u pokladny, když platí. Protože jak je známo, většina z nás má již v peněžence více plastových karet a poutavý design usnadní rychlejší nalezení.

Plastové karty jsou dnes již velký fenomén, který jako marketing samotný pochází z USA. Díky nim již mnozí obchodníci vydělali spoustu peněz a jejich zákazníci byli zase spokojeni, že ušetřili, anebo získali ke svému nákupu něco navíc. Pokud jste obchodník a zvažujete, že byste své zákazníky rád motivoval k nákupu vašich produktů, či služeb, kontaktujte nás, abychom vám poradili, jak co nejefektivněji využít tento jedinečný marketingový nástroj, kterým jsou bezesporu plastové karty.

Nový rok, ideální čas na osvěžení vaší značky

Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.

Čtěte více »