Scéna postpandemických akcí a událostí vypadá živě a akčně. Lidé všech věkových kategorií využívají možnost navštěvovat festivaly, řemeslné trhy, výstavy a místní slavnosti. Všude vznikají festivaly jídla a hudební akce pod širým nebem. Navíc trh obchodních konferencí začíná lákat osoby s rozhodovací pravomocí, ale i běžné zaměstnance zpět k osobní účasti.
A to nemluvíme o všech turistických atrakcích, které nyní lákají davy zpět speciálními nabídkami a zábavnými rodinnými akcemi!
Existuje několik věcí, které jsou pro dobře zorganizovanou akci stěžejní, ať už je její cílová skupina a obsah jakýkoli. Jednou ze základních věcí je spolehlivý a snadno spravovatelný systém prodeje vstupenek, který zároveň poskytuje bezpečnost a potenciál diverzifikace příjmů.
To znamená, že existuje ještě mnoho důvodů, proč zvolit pro vstup na akci dobře navržené plastové karty s potiskem.
Fyzické vstupenky na akce, ve formě plastových karet, mohou sloužit k více účelům, a naštěstí je nyní snadnější a cenově výhodnější si je opatřit. Používejte ekologické plastové karty v případech, kdy potřebujete prokázat svou dlouhodobou udržitelnost.
Tento průvodce typů plastových karet na akce popisuje jejich výhody a poskytuje tipy, jak tento vysoce efektivní systém vstupu na akce zajistit.
Rychlý a snadný způsob správy čísel na kartách
Používání systému fyzických vstupních karet na akce může zvýšit efektivitu a vyhnout se některým problémům se správou vstupenek.
Například namísto pomalé fronty u vstupu, kdy lidé hledají a ukazují elektronické vstupenky na různých zařízeních, můžete mít jeden rychlý univerzální způsob kontroly, zda zaplatili. Jedna rychlá vizuální kontrola nebo elektronické skenování a vaše značková vstupenka na akci pro každou osobu zajistí, že se fronty čekajících budou minulostí. Zejména v oblastech, nebo v denní době, kdy je špatná viditelnost a obrazovky mobilních telefonů jsou hůře čitelné.
Ani na odlehlých místech není potřeba spolehlivé připojení k internetu, když požádáte účastníky akce, aby „flashli svou propustku“.
Pro malé společnosti může být nákladná i technologie pro vytváření a kontrolu elektronických vstupenek.
Navíc stále existuje mnoho lidí, kteří mají problém s konceptem vstupenek na akce v telefonech a kteří dávají přednost hmatatelnému vlastnictví a výrobě fyzické vstupenky na akci.
O kolik potenciálních zákazníků byste vlastně přišli, kdybyste jim nabídli pouze možnost elektronické vstupenky? Pravděpodobně byste odradili ty, kteří nechtějí používat svá zařízení na všechno, nebo kteří si cení něčeho „konkrétního“, čím by prokázali, že zaplatili.
Jednou z věcí, kterou větší společnosti zabývající se pořádáním akcí často považují za účinnou pro zlepšení vstupu na akci a řízení očekávání zákazníků, je výroba průkazů na akci spolu s možností elektronické vstupenky pro ty, kteří ji preferují. Všichni jsou potom spokojeni.
Kontrola počtu účastníků a dnů vstupu
Vytvoření systému, který zajistí, že lidé získají vstup pouze ve správný den, může být u delších akcí složité. Zejména proto, že na organizátory je nyní vyvíjen velký tlak, aby udrželi počet účastníků v dohodnutých mezích a zajistili dodržování předpisů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví.
Používání mobilních vstupenek a dokonce i papírových vstupenek může způsobit, že kontrola vstupu hostů bude pracná. Zatímco plastová karta s potiskem jako vstupenka na akci může být barevně odlišena podle dne nebo dokonce času, na který je rezervována. Kontrola vstupu na akci je tak rychlejší a jistější.
Bezpečnost akce
Zásadní je, že mobilní vstupenky mohou být zneužitelné. Papírové vstupenky mohou být příliš snadno padělatelné, pokud nejsou pečlivě navrženy a vytištěny, a mohou se snadno poškodit a být špatně čitelné.
Zatímco nejnovější varianty vstupenek na akce vyrobené z plastu, včetně verzí šetrných k životnímu prostředí, je nemožné podvodně napodobit. Jsou také robustní a mohou být průhledné, takže váš bezpečnostní tým může na první pohled zjistit, zda jsou pravé. Bez ohledu na to, jak moc jsou opotřebované.
Kontrola licencí na akce
Jedním z věčných problémů organizátorů akcí je, jak dodržovat licenční zákony a kontrolovat věk hostů, aniž by docházelo ke konfrontacím nebo dlouhým frontám.
To je jedna z hlavních výhod průkazů na akce. Je snadné zadat dvě verze, jednu pro osoby mladší 18 let a druhou pro osoby starší 18 let. To vám pomůže podpořit důležité kroky, které musíte učinit v oblasti dodržování předpisů.
Různé úrovně hostů
Stejně jako můžete použít různé event passy k rozdělení hostů podle věku nebo dnů, můžete také měnit design, aby odpovídal různým balíčkům služeb.
Například můžete rozdat VIP karty na událost, aby se účinkující a více platící zákazníci dostali do prioritních oblastí. Nebo různě barevné vstupenky či průkazy na akce, které označují, zda zákazníci mohou využívat speciální místa k sezení, prémiové vybavení nebo doplňkové služby.
Plastová karta pro tento účel opět usnadňuje správu „na první pohled“.
Tento proces segregace a identifikace můžete učinit ještě působivějším a efektivnějším, pokud použijete šňůrky na události, které budou barevně odpovídat průkazům na událost.
Designové výhody průkazů
Jednou z nejdůležitějších výhod fyzických průkazů na akce vyrobených z plastu je, že mohou do značné míry zlepšit pozornost zákazníků vůči vaší značce.
Elektronické vstupenky mají omezený vzhled, a proto se stávají spíše funkční záležitostí než marketingovým a prodejním nástrojem.
Také papírová vstupenka vypadá chatrně a nedůstojně ve srovnání s prestižně vypadající značkovou vstupenkou na akci vyrobenou ve formě plastové karty.
Tento systém vstupu na událost dodává prestiž a dává příjemci pocit, že tato plastová „vstupenka“ je jeho přístupem k něčemu výjimečnému. V případě některých hudebních festivalů a podobných akcí by se vaše vstupenka mohla stát také suvenýrem z krásného zážitku.
Chcete, aby značka vaší akce působila retro dojmem? Nebo naopak chcete vyvolat zdání hypermoderní budoucnosti? To je jistě kreativně navržená vstupenka na akci skvělou volbou!
Můžete si například objednat jednostranný nebo oboustranný celobarevný průkaz na akci obsahující všechny důležité informace a grafiku s wow efektem.
Můžete si pořídit průkazky na události, jejichž velikost je podobná velikosti vizitek. Nejoblíbenější volbou specializovaných průkazů na akce jsou však průkazy o něco větší, obvykle o rozměrech 85 x 54 mm. Díky tomu jsou ideální do peněženky k dalším průkazům či kartám a také pro přidání dalších informací, jako je mapa akce nebo časy představení. Také pomáhají personálu snadno rozpoznat průkazy na první pohled, například při zjišťování, zda je návštěvník oprávněn ke vstupu do určité oblasti.
Jaké jsou náklady na objednání průkazů na akce
Navzdory všem výhodám fyzických vstupenek na akce se pravděpodobně objeví přetrvávající názor, že při použití papírových nebo elektronických vstupenkových systémů dosáhnete úspory nákladů.
To možná vychází z mylné představy o plastových kartách. Cena průkazů na akce je nyní velmi dostupná. A to i v případě, že si objednáte značkové, vysoce efektní fyzické průkazy.
V porovnání s investicemi potřebnými do softwaru pro elektronické vstupenky a skenerů pro čtení mobilních průkazů na akce se rozhodně jedná o levný vstupní systém! Úspory z množství také znamenají, že při objednávání průkazů na události, kdy se rozhodnete pro větší objemy, se dále sníží jednotková cena.
Pokud plánujete větší akci a chcete se dozvědět více o možnosti jak použít plastové karty jako formu vstupenky, kontaktujte Perfect Cards a proberte s námi dostupné možnosti.