Obvyklý termín doručení od potvrzení objednávky a přijetí platby je 10-12 pracovních dnů.
Minimální množství k objednání je 200 ks.
Dejte nám vědět kolik kusů potřebujete.
Na tuto otázku není jednoznačná odpověď. Je to stejné, jako byste se zeptali prodejce automobilů, jaká je cena auta. Vždy záleží na dalších okolnostech.
Cena plastové karty se orientačně pohybuje od 1,50 Kč/ks do 50,00 Kč/ks v závislosti na celkovém požadovaném množství a dalších prvcích na kartě (čárový kód, RFID čip, metalické provedení, stírací pole apod.).
Plastové karty s potiskem + čárový kód (ukázka cen nejběžnějšího provedení plastových karet bez DPH):
200 ks –> od 13,90 Kč/ks
1 000 ks –> od 7,80 Kč/ks
5 000 ks –> od 4,10 Kč/ks
10 000 ks –> od 2,90 Kč/ks
Dejte nám vědět kolik kusů potřebujete – pošleme vám rychle vaši cenu.
1/ Akceptujeme grafický návrh v EPS nebo PDF formátu:
– složený PS uložený v binárním módu PostScript stupeň 2 vyhovující s přiloženým fontem,
– složený EPS uložený v binárním módu PostScript stupeň 2 vyhovující s přiloženým fontem,
– složený PDF verze 1.4.
2/ EPS soubory by měly být zkontrolovány vhodným softwarem (GhostScript, Adobe Distiller). PDF soubory by měly být zkontrolovány Adobe Acrobat softwarem (nebo PitStop software) z důvodu chyb (nepřikládejte font, RGB prvky a ICC profily, obrázky s nízkým rozlišením, “knockout oblast” nebo přetisk)
3/ Dokumenty by měly mít specifický vhodný formát dovolující z každé strany odsazení pro ořez – přesný formát karty (53,98 x 85,6 mm) + přesah (60 x 92 mm).
4/ V případě tisknutí CMYK barev, by všechny použité barvy (např. Pantone) měly být změněny na procesní
barvy. Měli byste zkontrolovat, zda jsou identické s barvami, které budou užité při tisku.
Mimo to nemůžeme akceptovat prvky uložené v ICC, Lab, RGB, nebo v jiných barevných prostorech.
5/ Speciální barvy by měly být popsány.
6/ Přiložené fotografie by měly mít vhodné rozlišení (150 dpi – 225 dpi). Fotografie s rozlišením 72 dpi, nejsou
vhodné pro tisk.
7/ Když připravujete projekt, prosím užijte následujících parametrů (pouze pro Adobe Photoshop soubory):
– Black generating algorithm: GCR (Gray Component Replacement)
– Black generation: střední
– TIL (Total Ink Limit) a BIL (Black Ink Limit) – TIL ne více než 320%, BIL – 90%.
8/ Transferová křivka by měla mít následující zvýšení rastrových bodů (pouze pro Adobe Photoshop soubory)
– v 40% oblasti – 21 ± 4%
– v 80% oblasti – 18 ± 4%.
9/ Čistá oblast okolo karty, nesmí obsahovat text ani obrázky, a to ne blíže než 2 mm od okraje karty (razící
linie).
10/ Při požadavku dosáhnutí hlubší černé barvy na stejnobarevných pozadích, prosíme o přidání 60% cyan
(azurová barva) a 60% magenta (purpurová barva).
11/ Není dovoleno generovat text ze čtyř barev.
12/ V případě malého textu (pod 6 bodů), nebo jiných nepatrných grafických prvků, byste se měli vyhnout
světlému textu na černém pozadí, nebo negativ textům (toto platí obzvláště u serifového písma).
13/ Tenké linie, mřížky a jiné grafické prvky by měly být provedeny v jedné barvě. To také platí pro malá a
střední písma.
14/ Pro černé texty menší než 18 bodů na barevném pozadí, by měla být použita funkce „overprint“. U takovýchto textů není dovoleno mazat jejich pozadí.
15/ Testy nátisku by měly být provedeny technologií, umožňující simulaci rastrových bodů při ofsetovém tisku.
Test by měl být proveden po poslední úpravě materiálu zasílaného do tiskové kanceláře. V opačném případě se nejedná o spolehlivý základ pro tisk.
Ve většině případů vám plastové karty poslouží ke 2 hlavním účelům:
1. Propagace vaší firmy
Potisk karty vaši firmu reprezentuje všude, kde se vaše karta objeví. Platí, že čím je design karty poutavější, tím je větší pravděpodobnost, že si vaši firmu lidé více zapamatují.
2. Identifikace vašeho zákazníka
Každá karta může být opatřena identifikačním prvkem (čárový kód, RFID čip či magnetická páska), pod kterým je ve věrnostním či pokladním systému přiřazen zákazník.
Jinými slovy karta s kódem = zákazník.
Jak lze kartu dále vylepšovat?
Pokud by vám potisk karty s čárovým kódem přišel málo, jsou zde další možnosti, jak nechat vaši kartu více vyniknout oproti ostatním, jako např:
Zavedení věrnostních karet může být výzvou zejména pro menší a střední podniky (ty větší často disponují vlastními systémy).
Jak zavedete nový věrnostní program pro vaše zákazníky?
Zde je základní návod, s přihlédnutím, že každá firma má svá specifika, která tato pravidla mohou ohýbat.
Pro začínajícího podnikatele může být řešením pořízení pokladny, která je již opatřena pokladním systémem s vlastním modulem věrnostního systému, ke kterému je možné využít plastové věrnostní karty se zákaznickými výhodami. Následně postačí nechat si věrnostní karty vyrobit v množství, které si zvolíte s ohledem na počet vašich stávajících a potenciálních zákazníků. Pozor, ne každý model EET pokladny takové rozšíření nabízí. Zkuste oslovit dodavatele vaší pokladny a nechte se podrobněji informovat, jaké možnosti vaše pokladna a její systém poskytuje.
Možností, jak pro své zákazníky zavedete věrnostní karty s věrnostním programem, je také rozšíření vašeho stávajícího pokladního systému o přídavný modul věrnostního systému. Někteří poskytovatelé pokladního systému již nabízí možnost instalace přídavného modulu komplexní správy komunikace se zákazníky s využitím věrnostních karet.
Dejte nám vědět o vaší situaci – zkusíme vám najít řešení.
Plastová karta má typické rozměry 85,6 x 54 x 0,76 mm (rozměr cca kreditní karty) a slouží ke dvěma základním účelům – identifikace a autentifikace držitele. Zatímco identifikace určuje kdo je držitelem karty, autentizace zajišťuje k čemu má držitel oprávnění. Například plastová karta pro otevření dveří zjistí nejprve, kdo chce vstoupit a pak, jestli k tomu má oprávnění. Existuje velké množství typů plastových karet. Podle účelu – věrnostní, zákaznické, platební, docházkové. Podle principu – s magnetickým proužkem, s čárovým kódem, s čipem.
Napište nám
Perfect Cards s.r.o.
Těšínská 1023/29
746 01 Opava
IČ: 03420329
DIČ: CZ03420329
© PERFECTCARDS
od roku 2013, Výrobce plastových karet