Klíčenkové plastové karty jsou využívány především jako karty zákaznické (věrnostní) v obchodech a obchodních řetězcích v rámci věrnostního programu, poskytovaného zákazníkům. Výhodou těchto karet je možnost vedení až třech držitelů karty pod jedním zákaznickým číslem (účtem). Proto jsou oblíbenou cílovou skupinou zejména rodiny s dětmi.
PLASTOVÁ KLÍČENKOVÁ KARTA (KEYTAG)
Klíčenkové plastové karty jsou zmenšenou alternativou standardních „kreditních“ plastových karet. Jak sám název napovídá, tyto karty jsou velice mobilní a mohou se nosit na svazku s klíči (jsou vybaveny otvorem).
Jejich využití je podobné jako u karet se dvěma klíčenkami, tedy v obchodech a obchodních řetězcích. Jsou mnohdy také nabízeny dopravními společnostmi k identifikaci zavazadel cestujících. Klíčenkové karty dodáváme buď jako jeden kus plastu s perforací (pro oddělení každé ze tří jednotlivých částí) nebo také jako samostatné kartičky.
ROZMĚRY
- malá klíčenková karta 28,6 x 53,98 mm (=1/3 rozměru „velké kreditní karty“)
PLASTOVÁ KARTA SE DVĚMA KLÍČENKOVÝMI KARTAMI
Plastové karty se dvěma klíčenkovými kartami dodáváme jako jeden kus, opatřený perforací pro oddělení jednotlivých částí. Pro snadnou identifikaci zákazníků se na tyto karty většinou tiskne čárový nebo číselný kód.
ROZMĚRY
- velká karta 85,60 x 53,98 mm (ISO/IEC 7810)
- malá klíčenková karta 28,6 x 53,98 mm