Věrnostní karty

Věrný zákazník – nejlepší zákazník.

Nejoblíbenější formou zákaznických karet jsou karty věrnostní.

Zefektivňují a zjednodušují evidenci zákazníkových aktivit, potřeb a preferencí.

Jsou také nejlepším způsobem, jak navázat dlouhodobé pouto a jak vytvořit a udržet firemní image. Jsou důležité jak pro klienta, tak pro prodejce, neboť symbolizují jejich obchodní vztah a loajalitu.

mccafe plastova zakaznicka vernostni karta perfect cards opava cr

Také věrnostní systémy a programy mohou mít různé úrovně propracovanosti. Od požadavků na náročnost těchto systémů se pak odvíjí také technologické nároky na dané věrnostní karty.

VĚRNOSTNÍ KARTY JEDNODUCHÉ (BEZ INTELIGENCE)

Ať už personalizované či nikoliv, nejméně finančně náročné jsou věrnostní karty bez inteligence, které slouží k prokázání spřízněnosti zákazníka s prodejcem. Takový krok může zatraktivnit nakupování u dané společnosti. Výhody, které zákazníci získají společně s držením karty, upevňují jejich vztah k prodejci. Karty lze navíc využít jako reklamní plochu pro umístění loga a designu firmy.

VĚRNOSTNÍ KARTY INTELIGENTNÍ

Další úroveň věrnostních systémů počítá s využitím inteligentních věrnostních karet a přináší daleko větší variabilitu systému. Umožňují lepší práci s údaji o zákaznících, například jejich segmentováním na základě různých číselných parametrů při tisku čárových kódů. Prodej lze zatraktivnit i zavedením bonusového nebo dárkového systému nebo jiných výhod spojených s držením této zákaznické karty.

Mezi inteligentní věrnostní karty se také řadí čipové RFID karty. S pomocí čtečky propojené s počítačem (pokladním systémem) je možné zjistit informace o zákazníkovi přímo z karty a dále s nimi libovolně pracovat (data rozšiřovat, měnit, mazat apod.) Data se ve většině případů nemění na kartě, ale v pokladním systému.

U přepisovatelných paměťových čipů a čipů s rozšířenou pamětí je možný také zápis/přepis údajů a instalace i více aplikací najednou (jedná se ovšem o dražší variantu čipové karty). Kartu lze využívat např. jako elektronickou peněženku – lze na ni zákazníkovi připsat obratem jakoukoli odměnu za nákup, bonus, oznámit výhru, udělit dárek.

Jednou z nejpodstatnějších výhod věrnostních čipových karet je průběžná znalost zákazníkova chování, která umožňuje zanést potřebné skutečnosti do marketingových taktik a plánů obchodníka.

Naši klienti, pro které jsme již vyráběli plastové karty