Přejdi na obsah Přejdi na navigaci

Úvod  /  Naše nabídka  /  Využití plastových karet  /  Zákaznické karty  /  Věrnostní karty

Věrnostní karty

Věrný zákazník – nejlepší zákazník.

Nejoblíbenější formou zákaznických karet jsou karty věrnostní. Zefektivňují a zjednodušují evidenci zákazníkových aktivit, potřeb a preferencí. Jsou důležité jak pro klienta, tak pro prodejce, neboť symbolizují jejich obchodní vztah a loajalitu. Jsou nejlepším způsobem, jak navázat dlouhodobé pouto a jak vytvořit a udržet firemní image.

Věrnostní systémy a programy mohou mít různé úrovně propracovanosti. Od požadavků na náročnost těchto systémů se pak odvíjí také technologické nároky na dané plastové věrnostní karty.

Věrnostní karty jednoduché (bez inteligence)

Ať už personalizované či nikoliv, nejméně finančně náročné jsou věrnostní karty bez inteligence, které slouží k prokázání spřízněnosti zákazníka s prodejcem. Takový krok může zatraktivnit nakupování u dané společnosti. Výhody, které zákazníci získají společně s držením karty, upevňují jejich vztah k prodejci. Karty lze navíc využít jako reklamní plochu pro umístění loga a designu firmy.

Věrnostní karty inteligentní

Další úroveň věrnostních systémů počítá s využitím inteligentních věrnostních karet a přináší daleko větší variabilitu systému. Umožňují lepší práci s údaji o zákaznících, například jejich segmentováním na základě různých číselných parametrů při tisku čárových kódů. Prodej lze zatraktivnit i zavedením bonusového nebo dárkového systému nebo jiných výhod spojených s držením této zákaznické karty.

Mezi inteligentní věrnostní karty se také řadí čipové kontaktní a bezkozkontaktní (RFID) karty. S pomocí čtečky propojené s počítačem (pokladním systémem) je možné zjistit informace o zákazníkovi přímo z karty a dále s nimi libovolně pracovat (data rozšiřovat, měnit, mazat apod.) Data se ve většině případů nemění na kartě, ale v pokladním systému.

U přepisovatelných paměťových čipů a čipů s rozšírenou pamětí je možný také zápis/přepis údajů a instalace i více aplikací najednou (jedná se ovšem o dražsí variantu čipové karty).Kartu lze využívat jako elektronickou peněženku - lze na ni zákazníkovi připsat obratem jakoukoli odměnu za nákup, bonus, oznámit výhru, udělit dárek.

Jednou z nejpodstatnějších výhod věrnostních čipových karet je průběžná znalost zákazníkova chování, která umožňuje zanést potřebné skutečnosti do marketingových taktik a plánů obchodníka.

Cena ?

Další typy zákaznických karet

Naši klienti
Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference Reference