Věrnostní programy pomáhají vaší firmě růst

Chcete získat nové zákazníky nebo odměnit věrnost těch současných? Máte za cíl vybudovat silné a stabilní vztahy s vašimi obchodními partnery? Víte, jak chytře propagovat vaše výrobky? Věrnostní programy jsou odpovědí na všechny tyto otázky.

Věrnostní zákaznické karty k budování loajality vašich zákazníků

Ať už vlastníte menší firmu nebo řídíte celý obchodní řetězec, věrnostní programy vám přináší nesporné výhody. Nejběžnějším typem zákaznických benefitů jsou právě věrnostní karty. Jejich majitelé mohou získat množstevní slevy nebo slevy za kus, dárkové poukazy nebo jiný typ výhody dle počtu bodů nasbíraných za každý nákup zboží nebo služeb. Tyto plastové karty spolu s kompatibilním softwarem poskytují vaší firmě detailní přehled o zákazníkových nákupních zvycích. Mohou vám tak pomoci předvídat a lépe vyhovět jeho individuálním potřebám, stejně jako podpořit jeho loajalitu.

Naše plastové karty jsou vyrobeny z kvalitního německého PVC a mohou být zhotoveny v různých barvách, tvarech a velikostech dle vašich požadavků. Naše produktová řada obsahuje karty s magnetické kartyRFID kartyklíčenkové plastové kartyprůhledné vizitkymetalický efekt a mnoho jiných, to vše za velmi výhodné ceny. Plastové karty, které mohou být dále vybaveny identifikačními, bezpečnostními či inteligenčními prvky, zajišťují bezproblémové zpracování zákazníkových údajů. Věrnostní plastové karty slouží nejen jako reklamní plocha vaší společnosti, ale pomáhají také vytvářet cenné pouto mezi vaší firmou a vašimi zákazníky a partnery

Chcete získat nové zákazníky nebo odměnit věrnost těch současných?

Máte za cíl vybudovat silné a stabilní vztahy s vašimi obchodními partnery?

Víte, jak chytře propagovat vaše výrobky?

Věrnostní programy jsou odpovědí na všechny tyto otázky.

Nový rok, ideální čas na osvěžení vaší značky

Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.

Čtěte více »