KARTIČKY ZÁKAZNICKÝCH VÝHOD
Plastové kartičky se vyrábí za různými účely a jedním z nich je nesporně také podpora prodeje a obchodní činnosti, jinak řečeno, získání věrnosti zákazníků.
Plastové kartičky se vyrábí za různými účely a jedním z nich je nesporně také podpora prodeje a obchodní činnosti, jinak řečeno, získání věrnosti zákazníků.
Asi už jste také nějakou dostali, možná jich máte podobně jako spousta dalších, méně pořádných jedinců po celém světě, plnou tašku či peněženku. Ano, mluví se zde o reklamních kartičkách. Ty bývají nejčastěji vyrobené z papíru, ty dražší a pochopitelně také většinou významnější, jsou z plastu. Plastové reklamní kartičky umožní mnohem delší trvanlivost a také jsou odolné proti ohýbání a trhání. Této pevnější karty si budete přece jen více vážit a rádi si ji ve své peněžence ponecháte, zvláště pokud bude ještě pěkně designována.
Plastové karty slouží také k identifikaci osob a dalo by se říct, že velmi usnadňují jejich přístup kamkoliv a k jakýmkoliv zařízením. Tyto karty se nazývají souhrnně identifikační a může je vlastnit kupříkladu zaměstnanec určité společnosti, zde hovoříme o vnitropodnikových kartách, anebo jsou určené pro běžné denní využití, například v bance nebo dokonce v některých obchodech. Typickým příkladem je identifikační karta do nákupního řetězce makro, kterou při vstupu přikládáte k čtecímu zařízení a až po ověření jste vpuštěni do ráje „šopoholiků“.
Po nedávném zápase mezi Spartou Praha a Baníkem Ostrava se znovu rozhořela debata o zavedení přísnějších pravidel a účinnějších bezpečnostních opatření proti fotbalovým výtržníkům.
Představujeme Vám jedinečné novinky zařazené do našeho produktového portfolia: atypické tvary, barevné provedení plastových karet a efekt ‘suché razítko’.
Chcete získat nové zákazníky nebo odměnit věrnost těch současných? Máte za cíl vybudovat silné a stabilní vztahy s Vašimi obchodními partnery? Víte, jak chytře propagovat Vaše výrobky? Věrnostní programy jsou odpovědí na všechny tyto otázky.
Zatímco v Evropě, Asii a Latinské Americe se čipové plastové karty používají jako běžný způsob platby již řadu let, ve Spojených Státech si tyto “chytré karty” musí své místo teprve vydobýt.
Plastové karty jsou v dnešní době již nepostradatelným nástrojem. Při volbě nejvhodnějšího typu plastové karty pro Vaše podnikání je třeba vzít v potaz několik věcí. V první řade je nutné porozumět potřebám Vašeho podniku. Firmy, které se liší velikostí a typem podnikání mají různé cíle. Hlavní otázka zní, jakou úlohu má Vaše plastová karta splňovat. Hledáte způsob, jak mít lépe pod kontrolou docházku zaměstnanců nebo firemní výdaje? Či chcete zviditelnit Vaši firmu nějakým pobídkovým systémem? Plastové karty obsahují všechny potřebné vlastnosti a funkce.
Jak je na tom Česká republika z pohledu bezkontaktních karet? Udělali jsme si takový malý průzku a shrnuli jej v tomto blogu.
Od dnešního dne máme nový web. Snadno zde najdete veškeré informace o nás a našich produktech, věříme že se Vám bude líbit.