Snadná identifikace s identifikační kartou

Plastové karty slouží také k identifikaci osob a dalo by se říct, že velmi usnadňují jejich přístup kamkoliv a k jakýmkoliv zařízením. Tyto karty se nazývají souhrnně identifikační a může je vlastnit kupříkladu zaměstnanec určité společnosti, zde hovoříme o vnitropodnikových kartách, anebo jsou určené pro běžné denní využití, například v bance nebo dokonce v některých obchodech. Typickým příkladem je identifikační karta do nákupního řetězce makro, kterou při vstupu přikládáte k čtecímu zařízení a až po ověření jste vpuštěni do ráje „šopoholiků“.

V čem spočívají největší výhody identifikačních karet?

Výhodou plastových identifikačních karet je poměrně rychlá výroba na míru, kartička dosahuje vysoké odolnosti proti ohýbání, zlomení a také dokáže odolávat vlhkosti a většímu množství vody. Ať už si zvolíte čárové kódy nebo čtecí čip, tato malá a skladná pomůcka bude vždycky „ready“.

Co také jistě oceníte je to, že data na tomto typu plastové karty jsou po jejich vytištění v podstatě nesmazatelná a nedají se měnit. Pokud byste se náhodou obávali padělání, což je nešvar, který se může objevit vždy, můžete být klidní, i zde je postaráno o maximální bezpečnost. Karty pro identifikaci osob se dají padělat jen velmi, velmi těžko, a vskutku se to nestává.

Kde všude lze využít plastové identifikační karty?

Identifikační karty si najdou v současné době využití v podstatě ve všech odvětvích lidského působení a práce, umožňují kupříkladu lepší přístup a komunikaci pacientů v nemocnicích, ale také usnadňují komfort nakupujícím v různých obchodech.

Další využití:

  • Bankovní sektor, finanční instituce
  • Úřady, veřejné instituce
  • Firmy, provozovny- určené pro zaměstnance, ale i pro klienty
  • Cestovní ruch
  • Knihovny, studovny, univerzity
Nový rok, ideální čas na osvěžení vaší značky

Jak se blíží Nový rok, je důležité zamyslet se nad tím, zda už není čas na modernizaci tváře vaší společnosti. Většina organizací s novým rokem zavádí nějakou novou marketingovou strategii, aby zůstala na trhu konkurenceschopná. V rámci takové nové marketingové strategie mohou organizace obnovit svou vizuální identitu a marketingové materiály, jako jsou vizitky a dárkové karty.

Čtěte více »