Design zákaznické karty

S příchodem nového roku přicházejí i obchodníkům nové nápady a možnosti, jak své produkty lépe prodat. Pokud jste navštívili tyto stránky, protože řešíte to, co jste v minulosti ještě nestihli a stále ještě nemáte pro vaše zákazníky zákaznické karty, tak jste tady rozhodně správně.

Za firmu Perfect Cards s.r.o. mluví především mnohaletá práce, která je podložena referencemi svých klientů a samozřejmě také zkušenostmi, které s nimi souvisí.

Obrací se na nás mnoho obchodníků, kteří třeba zpočátku tápou a teprve se seznamují s tím, co to vlastně zákaznická karta je a jak by měla vypadat. Zde platí známe přísloví – méně je někdy více. Neznamená to nutně, že karta má vypadat obyčejně, ale neměla by být přeplácaná.

DESIGN ZÁKAZNICKÉ KARTY PODLE TYPU PODNIKÁNÍ

Pokud například prodáváte potraviny, což jsou základní a denní nákupy všech lidí, úplně postačí běžný potisk plastových karet v CMYK barvách a lesklá laminace na povrchu plastové karty (jako ochrana karty před poškozením).

Prodáváte-li šperky, tak by tomu i také měla odpovídat vaše zákaznická karta vydaná vašim zákazníkům. Touto plastovou kartou vlastně sdělujete světu, jak jsou vaše produkty jedinečné a neobvyklé, tzn. karta by mohla být nejlépe v kontrastním designu (bílém nebo černém) s metalickým třpytivým podkladem (ještě před samotným tiskem CMYK). Jako povrchová dekorace se nabízí kombinace matné laminace s lesklým parciálním lakem, který se může použít pro různé prvky v grafice karty a nanáší se až jako poslední, když už je karta laminovaná.

Možná podnikáte v oblasti módní konfekce a pro tento případ by se zákaznická karta hodila vyrobit vesměs v matném provedení, černé, bílé nebo červené barvě a možná i se zlatým, či stříbrným písmem.

Anebo se staráte o to, aby se vaši zákazníci díky vašim službám cítili dobře, byli zdraví a provozujete kadeřnictví, kosmetiku, masážní salón, či wellness? Potom jsou na místě zase přírodní prvky, jakými jsou květiny, stromy, dřevo, voda apod. Zákaznické kartě přidají určitě nemalou hodnotu.

Hračkářství zase vyžaduje vystihnout na kartě radost, smích a dobrou náladu, která patří k dětem a zrovna tato zákaznická karta je velmi oblíbená a zákazníci si ji velmi dobře pamatují, právě pro tyto příjemné pocity, které u nich taková karta vyvolává.

Žádná z výše uvedených designových variant však není jednoznačná a tak jak je určitě i váš obchod v něčem jiný než ty ostatní, tak podle toho nechte vytvořit také grafický návrh vaší zákaznické karty. Někdy se na kartu hodí třeba i hologram. Taky s tímto prvkem se občas na zákaznických kartách setkáváme a spolu s gravírovaným logem vaší firmy uvnitř, může být právě tímto karta jedinečná. Již méně se potom používá embosované písmo, ale je stále aktuální.

Matná laminace působí vždy více luxusně, a pokud je design vaší zákaznické karty v černé barvě, tak je dokonce i nezbytná, neboť na lesklé laminaci je více viditelné opotřebení poškrábáním.

Pokud jste v loňském roce ještě nestihli své zákaznické karty objednat, tak to vůbec nevadí. My vám s výběrem vašeho designu pomůžeme a karty mohou být třeba i do dvou týdnů u vás, jen co si ujasníme, jak mají vypadat, abyste na ně byli hrdí a dělaly vám radost.

Kontaktujte nás

Výhody plastových karet jako vstupenek na akce

Scéna postpandemických akcí a událostí vypadá živě a akčně. Lidé všech věkových kategorií využívají možnost navštěvovat festivaly, řemeslné trhy, výstavy a místní slavnosti. Všude vznikají festivaly jídla a hudební akce pod širým nebem. Navíc trh obchodních konferencí začíná lákat osoby s rozhodovací pravomocí, ale i běžné zaměstnance zpět k osobní účasti.

Čtěte více »
Potisk plastových karet a typy karet s potiskem

Plastové karty mohou být opatřeny různými potisky, které představují grafické prvky, ale také třeba speciální povrchové úpravy. Jak probíhá potisk plastových karet a jaké formy karet mohou takovými metodami vznikat? Více se dozvíte, pokud budete pokračovat ve čtení.

Čtěte více »