Výroba plastových karet a její možnosti podle využití

Při výrobě plastové karty je nejprve nutné určit velikost, tloušťku, designové provedení a samozřejmě podnětný a zároveň atraktivní grafický návrh. Potisk plastových karet je prováděn ve většině případů na celé archy a karty tak mohou být produkovány ve velkých počtech v poměrně krátkém čase. Následuje výsek na požadovaný tvar, kontrola, balení a finální dodávka zákazníkovi. Výroba plastových karet skýtá také různé přidané hodnoty.

Identifikační prvky na kartách

Výroba plastových karet není zdaleka zaměřena pouze na zákaznické karty, může se jednat i o platební karty identifikační karty. Ty jsou opatřeny buďto čipemmagnetickým páskem (proužkem) nebo čárovým kódem a spektrum využitelnosti je obrovské.

Různé tvary karet

Na zakázku si můžete nechat vyrobit karty různých tvarů a k jejich produkci je třeba použít speciální raznice vyrobené konkrétním projektům na míru. Do této kategorie rovněž spadají i malé plastové kartičky pro zavěšení na klíče – klíčenkové karty. Tyto varianty sice vyjdou o něco dráž, ale rozhodně přinesou požadovaný efekt. Odliší vás od konkurence, využívající většinou standardní tvar „kreditní“ karty.

green bag tag plastova zakaznicka vernostni karta s klicenkami perfect cards opava

Atraktivní povrchy karet

Zajímavý povrch učiní plastovou kartu mnohem přitažlivější. Oblíbené provedení u zákazníků jsou např. lesklý UV lak v kombinaci s matnou laminací působící velice efektivně.

Personalizace karet

Personalizace (personifikace) hraje při výrobě plastových karet velmi důležitý aspekt. Zejména z pohledu jednoznačné identifikace a zabezpečení můžete jen získat, a to díky takovým prvkům, jakými jsou:

  • Čárový kód
  • Magnetická páska s kódováním
  • Čip – vlastní originální výrobní číslo
  • Termoprint- umožňuje tisk různých identifikačních údajů
  • Embossing- vyražení znaků (reliéfní písmo)
  • Hologram – originální ochranná známka karty
  • Popisové pole – umožní dopsat dodatečné údaje
  • Stírací pole
Výhody plastových karet jako vstupenek na akce

Scéna postpandemických akcí a událostí vypadá živě a akčně. Lidé všech věkových kategorií využívají možnost navštěvovat festivaly, řemeslné trhy, výstavy a místní slavnosti. Všude vznikají festivaly jídla a hudební akce pod širým nebem. Navíc trh obchodních konferencí začíná lákat osoby s rozhodovací pravomocí, ale i běžné zaměstnance zpět k osobní účasti.

Čtěte více »
COOP karta – body, benefity, registrace, aktivace, ztráta

Zákaznická COOP Dobrá karta je součástí COOP věrnostního programu, který je dostupný v některých družstvech a jednotách COOP v celé České republice. Základní princip programu Dobrá karta se v zásadě neliší od konkurence a spočívá v tom, že jako zákazníci jste odměňováni body za vaše nákupy.

Čtěte více »