Snadná identifikace s identifikační kartou

Plastové karty slouží také k identifikaci osob a dalo by se říct, že velmi usnadňují jejich přístup kamkoliv a k jakýmkoliv zařízením. Tyto karty se nazývají souhrnně identifikační a může je vlastnit kupříkladu zaměstnanec určité společnosti, zde hovoříme o vnitropodnikových kartách, anebo jsou určené pro běžné denní využití, například v bance nebo dokonce v některých obchodech. Typickým příkladem je identifikační karta do nákupního řetězce makro, kterou při vstupu přikládáte k čtecímu zařízení a až po ověření jste vpuštěni do ráje „šopoholiků“.

V čem spočívají největší výhody identifikačních karet?

Výhodou plastových identifikačních karet je poměrně rychlá výroba na míru, kartička dosahuje vysoké odolnosti proti ohýbání, zlomení a také dokáže odolávat vlhkosti a většímu množství vody. Ať už si zvolíte čárové kódy nebo čtecí čip, tato malá a skladná pomůcka bude vždycky „ready“.

Co také jistě oceníte je to, že data na tomto typu plastové karty jsou po jejich vytištění v podstatě nesmazatelná a nedají se měnit. Pokud byste se náhodou obávali padělání, což je nešvar, který se může objevit vždy, můžete být klidní, i zde je postaráno o maximální bezpečnost. Karty pro identifikaci osob se dají padělat jen velmi, velmi těžko, a vskutku se to nestává.

Kde všude lze využít plastové identifikační karty?

Identifikační karty si najdou v současné době využití v podstatě ve všech odvětvích lidského působení a práce, umožňují kupříkladu lepší přístup a komunikaci pacientů v nemocnicích, ale také usnadňují komfort nakupujícím v různých obchodech.

Další využití:

  • Bankovní sektor, finanční instituce
  • Úřady, veřejné instituce
  • Firmy, provozovny- určené pro zaměstnance, ale i pro klienty
  • Cestovní ruch
  • Knihovny, studovny, univerzity
Historie a budoucnost platební karty

Platební karta je již dnes v civilizovaném světě nezbytnou součástí každého člověka. Předchůdkyní platební plastové karty byla karta papírová, kterou na trh přivedla americká letecká společnost Western Union Telegraph Company na začátku minulého století.

Čtěte více »
Plastové karty a jejich nejčastější provedení pro podnikání

Obchodníci, kteří si stojí za svými výrobky, či službami, dávají do svého podnikání všechno, protože ví, že to co nabízí svým zákazníkům, je dobré, kvalitní, krásné, potřebné, chutné apod. Neméně jistě by si měli stát také za marketingovým nástrojem, zvaným „plastová karta“ a opravdu smysluplně na ní využít každé místo.

Čtěte více »